Gominolen estatistika

Estatistika aztertzen ari gara eta....gominolen poltsei tokatu zaie oraingo honetan. Koloretako gominolen maiztasuna grafikoetan adierazi dituzte ikasleek. Begiratu zer nolako grafikoak atera diren.














Iruzkinak

  1. Egileak iruzkina kendu du.

    ErantzunEzabatu
  2. Estatistika lantzeko modu erakargarria da.

    ErantzunEzabatu
  3. Ariketa egiten oso gustura sentitu naiz.

    ErantzunEzabatu
  4. Nire ustez, ariketa hau estatistika egiteko forma erraza da. Oso erakargarria gainera!

    ErantzunEzabatu
  5. Jolasekin eta modu desberdinekin estatistika lantzean, asko ikasten da.

    ErantzunEzabatu
  6. Nire ustez ikasteko eta dibertitzeko modu erreza da.

    ErantzunEzabatu
  7. Grafikoak ikasteko eta ikertzeko modu erreza da gauzak ulergarriak egiteko aukera baita.

    ErantzunEzabatu
  8. Lan hau egitea, oso ondo iruditu zait grafikoak egiten aritu garelako eta oso gustura sentitu naiz. Gainera honelako lanak nahiko aproposak dira eta ikasi egiten duzu.

    ErantzunEzabatu
  9. Ni oso gustura ibili naiz ariketa hau lantzen, asko gustatu zait eta estatistika lantzeko modu berri, dibertigarri eta erakargarri bat iruditzen zait!

    ErantzunEzabatu
  10. Egileak iruzkina kendu du.

    ErantzunEzabatu
  11. Oso ondo egon da ariketa hau, asko gustatu zait.
    Dibertitzeaz aparte ikasi egiten da.

    ErantzunEzabatu
  12. Ariketa hau oso ondo iruditzen zait, oso errez ulertzen baita eta dibertigarria da.

    ErantzunEzabatu
  13. Oso grafiko erakargarriak, oso ondo irakur daitezke gominolen grafiko hauek!!!

    ErantzunEzabatu

Argitaratu iruzkina