Nire lagunen gezurra.



Nire lagunen gezurrak: 45 (Auskalo Bumeran): Amazon.es: Joxemari Iturralde,  Jalón Martínez, Estibalitz, Jalón Martínez, Estibalitz: Libros


Izenburua: Nire lagunen gezurra

Idazlea: Joxemari Iturralde

Argitaletxea: Erein

Argitalpen data: 2014


Egun batean Risky berandu heldu  da ikastolara lo egon delako eta gezur bat pentsatu beharko du bere Irakasleari esateko. 


Riskyren gela irteera batera joango da eta tren barruan ez dira leku asko ume guztiak kabituko, orduan batzuk pasiloan eseriko dira, baina umeak oso gustura egon dira. Eta hain pozik daude eta gustura non guztiak batera hasi baitira ozenki abesten Iñaki eta Willy (irakasleak) haserratu ez daitezen.

Izkieiek ( Riskyren lagunak) ez du asko hitz egiten nahiz eta norbaitek galdetzen badu erantzungo du bai edo ez, baina, batzutan gezurra esaten du beste bat ez mintzeko hori pertsona askok esaten dute, gurasoak askoz gehiago euren umeari ez mintzeko.

Maolok ( Riskyren beste lagun batek) etxerako lanak ez ditu egin eta irakaslea ez haserretzeko gezur bat esan behar du. Zure ustez zer gezurra asmatuko du?


Nire ustez liburu hau oso interesgarria izan da eta gauza asko ikasi ahal duzu liburu honen bitartez. Nire balorazioa 9/10 da. Punto bat kendu dut zeren eta batzutan gezurrak esaten animatzen du eta  hori ez da ona. 



Abir Khayat

2020ko azaroaren 3a


Iruzkinak