Bost izarrak, judoko giltzak

Bost izarrak Judoko giltxa

 Izenburua: Bost Izarrak Judoko Giltzak

Autorea: Andreas Schulter eta Irene Margil

Argitaletzea: Ibaizabal  

Argitalpen data: 2012ko apirilaren 12a



Udan 5 ikaslerekin judoko klase bat sortu da: Yabali, Ilka, Linh, Michel, Lennart eta irakaslea. Kurtsoan zehar, beste batzuen aurka, lehiaketa asko egiten dituzte. Egun batean, lehiaketa bat izan eta irabazi egingo dute. Hurrengo egunean klase normala izango dute eta bat-batean atea joko dute, ikasle berri bat izango da, Maiz deiturikoa. Linh poz-pozik jarriko da. Linh eta Maiz oso lagun onak egingo dira. Hiru egun geroago klase normala izango dute, baina bat-batean Maiz klasetik desagertuko da eta judoko klaseko giltzak eramango ditu. Linh oso urduri jarriko da, eta Yabali, Ilka, Linh, Michel eta Lennart, Maizen bila joango dira. Irakaslea ere oso urduri jarriko da eta korrikan joango da Maiz bilatzera. Egunak emango dituzte Maizen bila, baina azkenean aurkituko dute?


Iritzia: 


Nik irakurri dudan liburua asko gustatu zait, dibertigarria da, ez naiz aspertu. Pozik irakurri dut, energia askorekin. Irakurri dudan momentuetan liburuan zentratu naiz, ez beste gauza batzuetan eta irakurtzea gomendatzen dut. 


Erika De La Lama

2020-10-25


Judoko giltzak (Bost izarrak): Amazon.es: Andreas Schlüter, Sarasola  Arregi, Jose Antonio: Libros

Iruzkinak