Disoluzioa

 Disoluzioa


Galdera nagusia: 

Lau osagaietatik zelan banatuko ditut osagaiak?

Hipotesia:

Lortu behar dutena da osagaiak banatzea material desberdiniekin. Uste dut osagai guztia ein dut banatu adibidez gatza ezin dut kendu zeren et lurrundu egingo duelako.

Materiala:

Ura

Olioa

Arroza

Gatza


Prozedura:

Lehenengo gauza osagai guztia nahastuko dut.

Pentsatu behar dut zelan edo objetuekin banatu behar dut.

Eta gero osagaiak banatzen saiatuk naiz.

bakoitza bere kobuan egingo dut.


Lehenengo gauza olioa bota dut:

gero ura geheitu dut:

Eta gatza bota dut:

Eta azken osagaia arroza da:

 

Osagai guztia nahastu dutenean banatzen hasi naiz:





Ondorioa:


Baina azkean ez dut lortu ura eta olioa banatzen zeren eta deakantazioa behar dut eta metodo hori nik ez daukat, eta erabilidutena bahea izan da.

 Eta gatza arrozarekin joan da zergatik gatza asko egin dut eta orduan ez da guztia lorrundu.


Dekantazioa:

Materia | Mapa Mental


Informazio iturria:

https://docs.google.com/document/d/11ovC4dFZ-T-mPCogYBzDfXSRCd98gaqjcOtdSnDohoQ/edit


Iruzkinak